Verzend- en retourbeleid

Let op: Dit verzend- en retourbeleid is enkel van toepassing op fysieke producten

Verzending en levertijd

The Social Project verstuurt uw pakket op een veilige wijze via PostNL. Indien wij uw volledige betaling hebben ontvangen, zullen wij overgaan tot verzending. Wij streven ernaar om uw bestelling z.s.m. te verzenden met onze vervoerder. Bestellingen zullen binnen 2 tot 4 werkdagen worden verzonden.

Tarieven voor verzending

– €6,95 binnen Nederland

Wij houden u door middel van e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling. Indien u vragen heeft over uw bestelling en/of de levertijd, kunt u contact opnemen op:

– Mailen via info@thesocialproject.nl

Wij zullen binnen 2 werkdagen contact met u opnemen.

Retourbeleid

The Social Project biedt een bedenktijd van 7 dagen voor online aankopen van fysieke producten. We staan klanten toe om hun aankopen zonder opgaaf van redenen binnen een periode van 7 dagen na de dag van ontvangst te retourneren. De kosten voor retourneren komen voor eigen rekening van de klant.

Voorwaarden

Uw geretourneerde aankoop moet voldoen aan de volgende voorwaarden:

– Het product is heel, intakt, schoon en in de originele verpakking.
– Alle documentatie of bijlagen die mee zijn geleverd, moeten samen met het pakket worden geretourneerd. Dergelijke toevoegingen kunnen bestaan uit: dozen, boekjes, papieren of andere accessoires.

Een retourverzoek kunt u indienen op info@thessocialproject.nl.

Vermeld in het retourverzoek uw:

– naam
– ordernummer
– item
– besteldatum
Scroll to Top