Facebook Adverteren – PLUS (LEADS en SALES)

 507.00 / month and a  139.00 sign-up fee

Campagne 1 ➜ Verkeer naar website
Campagne 2 ➜ Lead worden
Campagne 3 ➜ Klant worden

  • Vast maanbedrag voor onze complete Facebook-marketingstrategie
  • Tweewekelijks een update over de voortgang
  • Strakke (advertentie)budgetbewaking
  • Inclusief tekst, visual, doelgroep ontwerp, Facebook Pixel check
Categorie:

  • Vast maanbedrag voor onze complete Facebook-marketingstrategie
  • Tweewekelijks een update over de voortgang
  • Strakke (advertentie)budgetbewaking
  • Inclusief tekst, visual, doelgroep ontwerp, Facebook Pixel check

Basis strategie voor dienstverleners:
Campagne 1 ➜ Generieke doelgroep (op basis van interesses) ➜ Verkeer naar website
Campagne 2 ➜ Retarget doelgroep (verkeer uit campagne 1) ➜ Lead worden
Campagne 3 ➜ Retarget doelgroep (leads uit campagne 2) ➜ Klant worden

Advertentiebudget advies:
Minimaal €200 per maand

Hoe het werkt:
Na je aanmelding ontvang je binnen 48 uur van ons een e-mail. Hierin overleggen we welk product / welke dienst je het liefst verkoopt en hoe we de strategie zo inzetten dat we nieuwe bezoekers tot die aankoop bewegen. Ook regelen we in deze mail de toegang tot je Facebookpagina en advertentieaccount. We starten altijd eerst met campagne 1, heeft deze campagne voldoende verkeer gegenereerd? Dan start campagne 2 enzovoorts.

Voor wie is deze strategie?
Freelance / ZZP / MKB: Businesscoach, fotograaf, copywriter, videograaf, (Zakelijke) dienstverlening, Advocaat, Consultant, Adviseur, Virtual Assistent (VA), Online Marketeer, Marketingspecialist, Geestelijke verzorger, Life coach, Job coach, Studiekeuze coach, Makelaar, Kapster, Schoonheidsspecialiste, Reisadviseur, Reisleider, Secretaresse, Verzorgende, Tuinarchitect, Bouw, Trainer en Coach, Accountant, Bemiddelaar, Belastingconsulent, Bedrijfsadviseur, Boekhouder, Datatypist, PR adviseur, HR, Jurist, Leraar, Spreker, Marktonderzoeker, Media adviseur, Professional Organizer, Recruiter. Met zowel de doelgroep B2B als B2C.

Extra advies:
Zodra bezoekers leads worden (in Campagne 2) raden wij altijd aan om deze leads richting een simpele e-mail / sales funnel te sturen. Dit zet je eenvoudig op in Mailchimp (gratis) of ActiveCampaign (betaald / uitgebreider).

Resultaten:
Ieder bedrijf is uniek. De route die je potentiële klanten afleggen heb je voor een groot deel zelf in de hand, maar is afhankelijk van een hoop factoren. De genoemde strategie is, met een minimum advertentiebudget van €150 per maand, in de meeste gevallen *rendabel binnen een jaar. Let op: hoe hoger het advertentiebudget, hoe sneller de strategie rendabel zal zijn.

*Om rendabel te kunnen zijn, ongeacht het budget, is het altijd zaak dat er een e-mail / sales funnel is geïmplementeerd.

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Facebook Adverteren – PLUS (LEADS en SALES)” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


De verificatie periode van reCAPTCHA is verlopen. Laad de pagina opnieuw.

Scroll to Top