Klaar voor de toekomst?
Adverteren op TikTok
- Vast maandbedrag voor één doelstelling
- Iedere 14 dagen een update over de voortgang
- Inclusief tekst, visualadvies, doelgroep, TikTok Pixel
- Standaard gebruik van 'Spark Ads' voor organische stimulans
Na je aanmelding ontvang je binnen 48 uur van ons een e-mail. Hierin overleggen we over de invulling van jouw campagne(s). Is de doelstelling helder? Dan leveren we het ‘boodschappenlijstje’ aan van items die we nodig hebben om te kunnen starten.
Je meldt je aan en betaalt de kosten voor de eerste maand via iDeal.
Je ontvangt duidelijk instructies over het benodigde beeldmateriaal. Je post de video('s) op je organische account en met de SPARK code kunnen wij die weer ophalen. Klinkt ingewikkeld, is heel makkelijk!
Binnen 48 uur ontvang je een uitnodiging voor je ZOOM call. Hierin overleggen we over je doelstellingen, budget etc. Voor het advertentiebudget ontvang je een aparte factuur als tegoed.
Na livegang zie je het aantal views op je video (en het aantal volgers) toenemen. We sturen je eens per 14 dagen een update over de voortgang.
Wij adverteren al jaren voor uiteenlopende klanten op Facebook, Instagram en TikTok. Zij kennen ons al, jij binnenkort ook?
Y
De video is al iets van 4.000 keer bekeken. Na live gang ontplofte onze site op een ochtend! Echt al super veel bestellingen.
TikTok, dat is toch van die dansjes? Die kinder-app? FOUT! In 2022 is TikTok het snelst groeiende kanaal (+75%) in Nederland en waar het platform zich eerst richtte op Generatie Z, nemen volwassenen het vandaag de dag in grote getalen over.
Omdat het platform in Nederland en België nog in de opstartfase zit, bereik je over het algemeen veel meer mensen voor minder geld dan op andere, meer gevestigde, platforms. Stap je nu in? Dan ben je dus echt die early adopter.
Profiteer nu nog van lage advertentiekosten, viral potentie en ongekend bereik.
Heb je een vraag? Kijk eerst even of hij hieronder staat. Even overleggen? Neem dan contact met ons op.
Ja. Omdat we gebruik maken van ‘Spark ad’s’ is het handig als je al een TikTok profiel hebt óf er eentje aanmaakt. Hierdoor kunnen we adverteren vanuit jouw eigen entiteit én win je gaandeweg wat volgers.
Met Spark ad’s gebruiken we een organische video als advertentiemateriaal. De video wordt gepost op jouw profiel, vervolgens kunnen wij die video ‘ophalen’ om in te zetten voor een advertentie.
Nee, in principe hoef je alleen de video’s te posten die we in gaan zetten voor de advertenties. Wil je wel ook organisch aan de slag? Kijk dan eens naar TikTok 101.
TikTok hanteert een minimum budget van €20/dag. Als dit te hoog is kunnen we ervoor kiezen om de advertenties alleen op specifieke dagen live te zetten. Zo spreid je het budget wat meer uit. Het advertentiebudget factureren we vooraf als een soort tegoed.
Als je er comfortabel mee bent kun je een video met jezelf in de hoofdrol maken. Vind je dit niet fijn? Dan kunnen we je ook daarmee helpen door bijvoorbeeld op Fiverr een UGC video te (laten) maken.
UGC staat voor ‘User Generated Content’. Een video gemaakt door de gebruiker dus. Denk aan een uitpak video van een webshop bestelling, iemand die zijn ervaring met je traject of cursus vertelt of een andere vorm van video vanuit de eindgebruiker.